29.1.07

Makan Sampai Kenyang ...


Malam ni aku tak dapat tido koz tadik kul 8 mama si naz ajak pi makan malam ngan adiknyer ngan aku dan atuk dier kuar gi makan kat FoodCot kat sebelah Kampung Paya, Kepala Batas. So kita org pun gi lah makan sana. Best sangat masakkan kat situ. Taklah mahal sangat, makan seramai 6 orang pun just RM40 lebih jer. Ngan ikan, tomyam, macam-macam ahh. Best ! Memang best. So lepas makan pun aku dan naz pun balik. Teruslah sampai ke rumah. Then memasing pun letih, aku tengok dier dah tido dulu dah. Tapi aku tak ngantuk lagik. Munkin siang tadik aku dah terlebih tido kot. So aku sambunglah main game Age Of Empire 2. Habis sampai sekang nih dah kul 12 lebih dah. Pastu aku teringat na download antispy kat pc nih ahh .. so .. aku load lah kat webside yg aku show kat atas nih. Nama nyer www.majorgeeks.com So kat sini korang leh lah pilih software yg korang rasa bestlah. Tetapi dier ader bagitau mana yg bagus dan mana yg tak bagus. So korang pepadailah pilih ok. Selamat mencuba :p

1 comment:

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum... Andy..

Sehingga ke hari ini, awaklah manusia paling kejam pernah saya kenali...

Sampai hati awak buat saya sedangkan semua kesilapan datangnya dari awak sendiri, tapi awak manusia tidak pernah sedar walaupun saya masih boleh memaafkan awak, namun setakat ini, apa yang telah awak buat pada saya, hingga hujung nyawa, tidak mungkin saya maafkan...

Sedarlah wahai Andy...