5.11.13

05.11.2013. Hari Yg ke 62 ....

05.11.2013. Hari Yg ke 62.
Huhu .. Bleh tahan lama jugak aku lepak keje kat melaka nih ;) .. dah macam2 org yg aku kenal dan jugak yg aku jumpa .. Alhamdulilah .. Tetapi kenapa lah dalam kepala otak aku nih masih teringat perkara2 3 tahun yg lepas ? Adoi apa kes nih ? Kenapa pulak jadi macam nih ? Lepas tu baru2 ni plak aku dapat info .. Sorang lagi ex buah hati aku ..Telah meninggal dunia kerana sakit dalaman .. Dia memang baik pada aku ..Tak pernah gaduh ? Tak pernah pun bertumbok .. HAHA hari2 happy saje lah citer nyer .. Tetapi nak buat macam mana .. Tuhan sayang kan dia ;) jadi aku cuma hanya sedekahkan Al-Fatihah untuk dia .. Semoga dia di tempatkan dengan org2 yg beriman dan soleh ;) Insyallah ..

Ok lah bersambung pulak pada life aku yg baru ni skarang nih .. Aku pun tak tau nak cakap lah .. macam2 hal pulak yg datang ? Jadi aku cuma sabarkan diri buat sementara waktu .. tetapi untuk berapa lama tu ? aku tak tau lagi ? selagi aku boleh bertahan di Melaka nih .. Selagi tu lah ..
"Aku buat RELAX Aje ;) HAHA" Kalau lah sampai 6 bulan pun macam tu lah jugak ? Makna nyer ? Kenelah aku "ANGKAT KAKI LAMBUNG AHH !!! TUNGGU APA LAGI !!!"Hahahahaha ;)

P/s = "Will contineu next time".


No comments: