15.5.08

Apa kes aku kat penang nih .. Adesss ...

Ades ... akhirnya aku kat penang jugak .. tak tau nak kemana sehhh .. aku pun rindu nak makan laksa, mee udang, ais kacang adesss .. memacamlah aku nak makan .. tapi .. aduhai .. aku kene kejelah .. kejelah nampak nyer .. so dok lah aku sekang ni kat berjaya hotel nih ahh sampai lah ujung bulan 7 .. lepas tu aku nak chow singapore lak .. buat promotion kat sana lak .. haha .. tapi aku rasa .. aku nak gi jengjalan bagan ahh .. aku nak ronda2 bagan pastu aku nak gi tempat yg dah lama menjadi kenangan pada aku .. warung kulat TAT .. kene laksa jap :)

p/s: Bukan skang ler, kene tunggu ujung bulanlah .. aku amik cuti 3 ari .. haha

29.2.08

Pergh ~!!! Sakit aku datang balik ...

PERGH ~!!! ... dok png selama 2 tahun jadik sia-sia ... aku kat sini susah-susah menunggu cam apa entah .. dia kat sana senang lenang gi makan, tgok wayang per sumer .. adess sedangkan aku kat sini susah seh .. hmmm... tak tau nak kata .... bisnes aku pun dah hancus .. tuan tanah kedaung tu dah amik balik tanah yg mak dan ayah aku sewa .. skang ni aku stay ngan mak ayah aku kat umh baru kat tmn desa .. erm .. susah nak cakap .. couple bertahun pun sesia ni kan aku balik muar lagik memacam hal berlaku .. tapi aku tak kisah .. aku redha ngan sumer perkara nih .. munkin ada hikmah yg patut aku tau .. mujurlah jugak ada org bagi tau apa yg dia buat selama ni kat png .. erm .. aku tak nak tau lagik .. aku kenal dia memula pun dulu semasa dia ngan x aku tu .. tapi nak wat cam mana .. munkin aku ni buta kot .. atau aku ni robot ker apa entah pada dia aku pun tak tau .. skang nih penang adalah kenangan yg paling indah dan paling yg gelap pada aku .. aku rasa dah cukup masanya aku nak ilang kan diri kejap .. biarlah dia senang ngan cara dia tu .. biarlah dia senang ngan sesapa yg dia suka .. asalkan dia bahagia .. janji aku yg tak bahagia takper .. aku tak kisah .. sebab selama ni pun aku tak bahagia .. memang aku payah nak dpt hidup senang .. sekarang ni aku dah senang .. alhamdulilah .. syukur pada tuhan .. semoga sumer yg berlaku pada aku ni tidak akan berlaku lagik .. simpan duit bebanyak pastu buat visa .. then terbang lah aku kemana yg aku nak pergi .. kalau ade poket doreamon kan ker best .. bleh pinjam kan aku "pintu suka hati" so aku nak pergi kemana sajer pun boleh .. haha .. aku dah giler lah nih ahh .. sial ahhh .. memang aku tak leh nak lupa kat penang .. hahah .. memang ampeh bin siakkk .. susah nak cakap lah .. bulan 3 nih aku gi penang jap .. haha .. aku nak lepak kat umah member aku jap .. gi lepak tempat yg selalu aku pergi .. gi makan laksa kat tepi laut belakang umah kat TAT tuh ker .. show jugak .. aku salu gak makan kat situ .. kat situ lah yg paling tenang aku rasa .. Warong Cendawan nama nyer .. kalau aku nak keje sana balik pun munkin payah .. sebab aku pun dah mula keje kat sini .. so .. kene lah aku keje kat sini jugak .. munkin aku mintak cuti kot .. pi penang jap jumpa ngan epol .. lama gak aku tak jumpa ngan dia .. dia lah tempat aku ngadu .. dan aku jugak lah tempat dia ngadu .. huhukkk .. kelakar kan .. memang kelakar .. nasip baik lah aku nih sporting .. kalau tidak dedua tu aku dah parang .. haha .. aku sih lagik normal man .. be cool .. haha .. entah lah .. tapi memang aku nak mai sana pun bulan 3 nih .. sajer datang tunjuk muka jer .. bukan nyer apa pun kan .. datang kejap .. pastu ari tu jugak balik ... lagi pun aku gi sana pun sebab keje jugak .. kalau bukan bos aku yg suh gi sana .. takder lah aku nak gi pun .. tapi niat ati dah memang aku nak gi .. so aku kene lah pergi sana jugak .. so .. penang .. i coming ahh .. haha .. :)


p/s : biarlah kita yg setia mencintai dia .. walaupun kita tahu yg si dia tidak setia ..
( dont do this at home ).

13.2.08

last YM ..

AndyMidzi: nd dah tau awk dah ader yg lain .. nd harap awk bahagia dgn dia .. jgn pk pasal nd lagi .. saya anggap perkara yg lepas tu sebagai kenangan pada nd .. semoga awk bahagia dgn cara awk .. sedih tu mmg sedih .. tapi nak wat cam mana .. awk pun dah suka kat dak tu kan .. takpe lah .. saya lepas kan awk .. awk nak buat pun terpulang lah .. saya tak nak menanggung malu .. lepas ni awk tak yah carik saya lagik ok .. take care .. jaga diri awk bebaik .. kim salam ngan mak dan mani sumer ngan family awk sekali .. biar lah saya seorang diri buat sementara waktu .. semoga awk bahagia dengan pilihan awk .. sampai hati awk kan .. takper tuhan tu maha kaya .. patut lah hati saya cam tak sng beberapa minggu nih .. mmg betul pun .. takper .. saya doakan awk bahagia tu jer .. lain tak .. ok lah tima kasih
AndyMidzi: tima kasih banyak kat awk .. halalkan makan minum saya selama saya dengan awk .. saya mintak maap byk kat awk .. selama saya terkasar bahasa .. marah2 awk apa sumer .. saya mintak maap .. awk salu ingatkan perkara yg baik kat saya .. saya akan ingat sampai bebila .. seingat saya awk adalah yg terbaik .. byk kenangan manis saya ngan awk .,, susah ker senang ker sumer nyer bersama .. selama 2 tahun tau .. bukan nyer sekejap
AndyMidzi: tapi nak wat cam mana
AndyMidzi: takper
AndyMidzi: saya undur diri dulu
AndyMidzi: jaga diri awk bebaik .. sedih mmg sedih .. tapi .. tak tau nak kata apa .. hanya tuhan sajer yg tau .. hati saya ni cam mana . . bye awk ..

hati ku hancur lagi ....

Nd harap awk bahagia selalu .. Nd akan ingat sampai bila-bila kenangan antara kita berdua .. Hari ini adalah hari yang paling pahit dalam hidup nd di hari ini 13 haribulan febuari 2008 .. Semoga awk bahagia dengan pilihan awk.. Halalkan makan dan minum selama mana nd bersama awk ..

12.1.08

No more dreaming ...

My dream are so poor .. Lonely in the midle of your own slumberland ..

1.1.08

Tahun baru yg sedey ......

Tahun yg baru nih aku tak buat apa pun .. coz aku dituduh mabuk .. then aku tensen .. Ok skang ni aku lepak sesorang aku .. kat umah yg baru pindah .. pastu warong pun dah nak pindah jugak .. Erk sorry ahh pasal aku tak bagi tau yg aku ni keje warong jer .. Bukannyer apa pun .. aku tolong adik laki aku tu ahh .. Dia nak sangat aku tolong dia meniaga .. So .. aku kene lah tolong dia .. Tapi tahun baru ni memang sungguh menyedihkan .. Bosan apa sumer cukup ahh .. Cam siak pun ada .. Tapi entah lah .. Aku ingat nak ilang kan diri jap .. Entah lah .. Tak tau nak cakap cam mana .. Ok lah all ..

p/s : Selamat Sambut Tahun 2008 utk Korang Sumer .. Tapi pada aku .. Sama jer .. Sedey kan ..

16.12.07

I love this very much ...


My Tiramisu

4.11.07

My Desire ...

In the still of the evening
Without sunlight to intrude
I see the twilight's in your eyes
As the moon sets up the mood
Playing music soft and low
While romance fills the air
I can't help but feel aroused
The very moment you come near
You submit to my embrace
While candles flick their flame
And the smell of sweet perfume
Seems to drive my lust insane
As I look into your eyes
And run my fingers through your hair
I taste the sweetness of your neck
As I nibble at your ear
I then whisper words of love
As you answer with a sigh
And in a very sexy way
Your sweet body comes alive
Your the heat of my desire
As we slowly come undress
I then start to lay you down
While you welcome my caress
With your luscious sexy curves
You have a taste I can't resist
And your breast show some response
When I touch them with a kiss
As I soak inside your love
To a sexy love condition
Feeling passions start to rise
While making love in all positions
You give me so much pleasure
For ecstasy is here
With you wrapped inside my arms
To this heated love we share
Now no one can come close
To this love that we inspire
For only you can fill this joy
And the heat of my desire

" AndyMidzi ".

26.8.07

24.4.07

14.3.07

Aku dah tau apa yg aku harus buat... Tapi ....

Yer sememangnya aku memang suka kalau tak bekerja lansung. Entahlah memang dari dulu lagik aku nih memang kurang bekerja. Dua hari lepas aku habis cuti dan pi jengjalan ngan Naz ke Jitra pastu terus ke Perlis. Pastu hari isnin lepas pulak aku amik cuti pasal aku sakit perut ( walhal aku chek sakit lain) hahaha... So aku keje pada hari selasa. Keje-keje... Sumernyer urgent. Takda yyg tak urgent. Nak cepat ajer. Aku sampai dah naik bosan. Nak keje pun rasa malas jer. Sampai nak bercakap pun aku lansung takder mood. Mental aku menjadi-jadik lah nampaknya. So hari nih hari rabu aku keje cam biasa. Aku tak buat apa keje pun. Pasal aku malas. Aku buat yg ana penting ajer. Terukkan. Aku tengah tunggu peluang keemasan aku. Tapi tak muncul-muncul. Sampai bilalah aku nak jadik macam nih. Aku rasa bersalah pada sumer org yg aku kenal kat sini. Rasa-rasa aku macam nak lari ajer. Tapi buat apa. Susah duduk tempat org. Memang susah. Aku memang dah tahu apa yg harus aku buat... Tapi... Sampai bila aku kene tunggu. Munkin belum tiba masanya lagi. Aku termenung pun tak guna lagilah nampaknya.

P/S: /swt


12.3.07

Nih gambar masa aku pi Perlis...

Nih masa dah nak sampai Jitra.



Me & Naz :)


Nih kat umah Mizan, Kuala Perlis. Adik dia kawinlah. Hik hik :)


Ahh! Tambahlah lebih sikit :) Tambah lagik :)


Kesian Mizan. Kehulu-kehilir. Sempat lagik amik gambar :)


Balik umah Mizan. Makan LAKSA lah pulak! Kat Kuala Perlis :)


Puhhh! Memang best! :)


Makan ngan Pulut Panggang pulak tuh .. hairan tapi memang best :)


Akhirnya sampai lah Kanggar, Perlis. Ronda-ronda sat :)


The Store. Kanggar, Perlis.


Stadium Kanggar, Perlis. Lawakan. Ada Bendera Malaysia lagik tuh :)


Me & Naz :) dia dah ngantuklah tuh :)


Balik dari Perlis. Singgah di Alor Setar. Jengjalan Jom :)


Kolej Tentera Udara. TUDM. Alor Setar :)



Istana Anak Bukit. Alor Setar. Kedah.



Stadium DarulAman. Ada taman. Ehem-ehem :)



Menara Alor Setar. Pasni kenelah balik. Tak dan nak pi memana dah :)